بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
12:46
پنج شنبه 3 اسفند 1391

پس از مدت ها انتظار عنوان جدید EA منتشر شد این عنوان تازه وارد نسخه سوم بازی محبوب Crysis 3 می باشد که دیروز عرضه گردید برای مشاهده نقد و بررسی به ادامه مطلب بروید .

شهر سبز | نقد و بررسی بازی Crysis 3

 

نام : Crysis 3

سازنده : Crytek

ناشر : Electronic Arts

سبک : First Person Shooter / Action

پلتفرم : PC , X-Box 360 , PS3

تاریخ انتشار : ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ ( ۱ اسفند ۹۱ )

ESRB : +۱۸

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و عنوان مورد انتظار EA منتشر گردید ، Crysis 3 از معدود بازی های زیبایی است که در سبک اکشن اول شخص شوتر می باشد . بازی هم چون Call Of Duty نیز دارای انسجام می باشد اما در هر نسخه تغییراتی در آن مشاهده نمی شود ولی در این بازی در تک تک نسخه های آن به خوبی دیده می شود .

داستان بازی در سال ۲۰۴۷ یعنی بیست و چهار سال پس از وقایع نسخه دوم رخ داده می شود . شهر بازی همان نیویورک قدیم است ولی تغییرات زیادی را به خود دیده است . شرکت CELL حالا به قدرت بسیاری رسیده است و بر شهر نیویورک حکمرانی می کند .

Psycho شخصیت اصلی بازی است که ماموریت وی خاموش کردن یک موتور عظیم در منطقه می باشد ، ممکن است که حرارت این موتور افزایش بیابد و در نتیجه متلاشی بگردد ، در کمی جلوتر با دشمنانی روبه رو می شویم که به طرف ما حمله ور می شود . پس از مبارزه تن به تن با دشمنان به یک فضای داخلی می رسیم که به احتمال زیاد موتور در آن جا است با استفاده از Maximum Power قادر به پریدن از ارتفاع های بلند می شویم ، پس از آن استفاده می کنیم .

موتور را پیدا می کنید ولی دشمنان شما در حال نزدیک شدن هستند ، با خودتان می گویید که دیگر وقتی باری خاموش کردن موتور نمانده است ، پس هرچه سریعتر با قدرت Nano Suit میله های نگه دارنده موتور را با یک لگد نابود می کند و باعث سقوط آن می شود . همه چیز رو به نابودی است باید از پله های اتاقک بالا برویم و دشمنان را از بین ببریم.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها
:: برچسب‌ها: بازی Crysis 3 بررسی بازی Crysis 3 داستان بازی Crysis 3 نقد بازی Crysis 3 نقد و بررسی بازی Crysis 3
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر